Dagopvang

Het kinderdagverblijf op IKC Kameleon biedt opvang voor kinderen van 0-4 jaar in een veilige en huiselijke sfeer. De uitdagend ingerichte groepsruimte biedt geweldige speel- en ontwikkelmogelijkheden. Uw kind wordt bij ons liefdevol en professioneel opgevangen.

De allerjongsten kunnen veilig op ontdekking, terwijl de themahoeken de peuters volop speelmogelijkheden bieden. Er is een eigen, afgescheiden buitenruimte voor het kinderdagverblijf, waar bijvoorbeeld met gras, zand en water kan worden gespeeld. Op zowel de dagopvang als op de peuteropvang werken wij met het VVE-programma Startblokken. Door middel van spel- en ontwikkelingsmateriaal, buiten spelen, knutselactiviteiten, in de kring zitten, liedjes zingen en spelletjes doen, leren kinderen telkens weer wat nieuws. Ook maken we gebruik van ons eigen ontwikkeld spel- en leermateriaal van Tijn, Anne & Tim.

© 2024 IKC Kameleon | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Grafisch ontwerp Plaats55 | Technische realisatie Sieronline B.V.