Coaches en pijlers

Naast het bieden van een huiselijke en veilige setting, staan de pijlers Sport, Natuur, Cultuur, Multimedia en Wereldwijs bij ons centraal. Voor elke pijler is er een coach (of meerdere) en zij organiseren en stimuleren met hun specifieke kennis leuke en leerzame activiteiten! Bijna dagelijks bieden de coaches activiteiten op de BSO aan en ook met regelmaat op de dagopvang en peutergroep.

Sportcoaches

De sportcoaches zorgen voor een dagelijks aanbod van sport- en spelactiviteiten. Ook werken zij samen met plaatselijke sportverenigingen, zodat kinderen door middel van clinics, materiaal- en accommodatiegebruik kennis kunnen maken met verschillende sporten.

Natuur & Avontuurcoach

Onze natuurcoaches hebben een Landrover en Natuurbus ter beschikking en trekken daar samen met de kinderen de natuur mee in. Ze gaan naar een bos, park, waterplas of een andere avontuurlijke plek, om de natuur te ervaren en beleven.

Cultuurcoach

De cultuurcoaches verzorgen toneel- en dansactiviteiten, maar voorzien ook in een aanbod op het gebied van onder andere schilderen, boetseren, muziek of andere creatieve uitingen. Uiteraard zorgen de cultuurcoaches dat feestdagen, cultuurgewoontes en maatschappelijke actualiteiten niet onopgemerkt blijven. Ook aan speciale gebeurtenissen zoals Sinterklaas, Kerst, verjaardag, Vader- en Moederdag, Kinderboekenweek en Dierendag wordt gedacht.

Multimediacoach

Onze multimediacoach is altijd op zoek naar de nieuwste gadgets, activiteiten en ontwikkelingen op het gebied van multimedia. Samen een game ontwerpen, filmpjes maken of bezoek aan de radiostudio! Ook leert de multimediacoach je de in’s en out’s van bijvoorbeeld fotobewerking en project mapping.

Wereldwijscoach

De Wereldwijscoach neemt je mee in de werkende wereld. Een kijkje bij de brandweer? Helpen in een verzorginsghuis? Of liever aan de slag als souschef in een sterren restaurant? De Wereldwijscoach zorgt voor de gaafste bedrijfsbezoeken. Tijdens de activiteiten leren kinderen verantwoordelijkheden kennen, respect hebben voor mens en milieu en iets goeds doen voor een ander.

Bolle Buiken en Babycoach

Ook voor de baby’s en dreumesen hebben we een eigen coach. De Bolle Buiken & Babycoach organiseert op de dagopvang voor de allerjongsten uitdagende en leuke activiteiten. Voorlezen, muziek luisteren, babymassage en het stimuleren van de motorische ontwikkeling door spel.

© 2024 IKC Kameleon | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Grafisch ontwerp Plaats55 | Technische realisatie Sieronline B.V.